söndag 19 juli 2009

Hilsen fra Sora i Lofoten


Jeg er nå på sommersemester i stugan i Lofoten og trives veldig bra her - omgitt av høye fjell, hav og midnattsol. Jeg er fortsatt ikke glad i å bade, men med ball og lek i vannet blir det bedre. Fra min utkikkspost ved stugan har jeg sett mange fugler - havørn, tjeld, måker, ender, spove, og jeg har vært med på fisketur og sett hvordan småsei har blitt dratt opp av havet - sprellende og interessant å se på. Jeg er jo så nysgjerrig på alt... Siden her er mye fugler dyr i naturen (og sau som går fritt på beite), må jeg være i bånd. Enkelte ganger har jeg fått løpe litt løs, og det har også blitt flere løpeturer i marka og på stranden med matmor. Jeg trives og har det bare fint
Fortsatt god sommer ønsker Sora






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar